rachunkowość, księgowość, podatki Rachunkowość, Księgowość, Podatki Forum
Forum dyskusyjne: rachunkowość, podatki, księgowość, praca w księgowości, studia, akty prawne, kursy, szkolenia, biura rachunkowe. - oferty pracy w księgowości: praca księgowość, zarabiaj online na inwestycji w forex (platforma online).

księgowośćFAQ  rachunkowośćSzukaj  podatkiUżytkownicy  podatki forumGrupy  podatkiStatystyki
księgowyRejestracja  praca dla księgowej, praca dla księgowegoZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Studia po studiach
Autor Wiadomość
Lubierzca 

Wysłany: 2011-10-29, 12:46   Studia po studiach

Witam!
Mam 21 lat i właśnie jestem na 3 roku informatyki (co się okazało później sporym błędem) i chcę ponownie iść na studia - tym razem coś po kątem rachunkowości. Tutaj mam dylemat, gdyż mam do wyboru:

- 3 letni licencjat z ekonomii na uniwersytecie (darmowy)
- 2 letnie podyplomowe z rachunkowości i finansów także na uniwersytecie (płatna 4000 rocznie)

oraz chce potem przystąpić do państwowego egzaminu aby uzyskać certyfikat księgowego. Ukończyłem wcześniej technikum ekonomiczne z uzyskanym certyfikatem Technik Ekonomista. Znajomy mi polecał także iść od razu do pracy, ale ja chcę jeszcze pójść na studia. Skończenie studiów w wieku 24-25 lat to jest lekka przesada, czy nie? Chciałem iść wcześniej na studia ekonomiczne ale warunki zmusiły mnie do pójścia na ten a nie inny kierunek studiów. Mam ciocie księgową, która pracuje w urzędzie miejskim i mogłaby mi załatwić jakieś praktyki/staż na czas wakacji w czasie studiów, więc niby będę miał małe doświadczenie, ale lepsze takie niż żadne. Studia niestacjonarne odpadają, bo mnie nie stać. Co na ten temat uważacie i co mi doradzacie?

ckr 

Wysłany: 2011-10-29, 15:01